سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ
سرخط خبرها

بازگشت ستاره‌ها به کمپ رئال| لبخند روی لبان کارلتو

  • کد خبر: ۷۵۳۸۸
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
بازگشت ستاره‌ها به کمپ رئال| لبخند روی لبان کارلتو
مودریچ، کروس، واران و بیل در تمرین دیروز کهکشانی‌ها حاضر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تمرین دیروز رئالی‌ها یک میهمان ویژه داشت. گرت‌بیل، ستاره ولزی مادریدی‌ها، که در سال‌های اخیر یکی از دردسر‌های همیشگی زیدان محسوب می‌شد، روز گذشته اولین تمرین خود را بعد از ۳۰۷ روز در کمپ تمرینی رئال انجام داد.


۲۶ روز پس از حذف‌شدن تیم ملی ولز از یورو‌۲۰۲۰ و ۳۰۷ روز پس از انتقال قرضی به تاتنهام، گرت‌بیل در تمرینات رئال حاضر شد. ستاره ولزی تنها یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد و قصد دارد آن را به اتمام برساند. بیل یک فصل حضور تقریبا موفق قرضی را در تاتنهام پشت‌سر گذاشت و توانست در بهترین فرم بدنی به یورو‌۲۰۲۰ برسد. او در این رقابت‌ها نیز عملکرد خوبی داشت و پس از پشت‌سر‌گذاشتن تعطیلات تابستانی، اکنون به تمرینات پیش فصل رئال اضافه شده است.

 

تمرین عصر گذشته رئال‌مادرید علاوه بر گرت‌بیل شاهد ۳ ستاره دیگر ملی‌پوش رئال نیز بود. لوکا مودریچ، تونی کروس و رافائل واران، تازه‌وارد‌های تمرینات رئال بودند. هر ۴ بازیکن به‌ویژه بیل نشان دادند که در فرم بدنی ایده‌آلی قرار دارند و بدون‌شک زیر‌نظر پینتوس، بدن‌ساز رئال، وضعیت فیزیکی بهتری نیز پیدا خواهند کرد. گرت بیل که در زمان حضور زیدان تبدیل به یک معضل بزرگ شده بود، به رئال بازگشته است تا بماند و سران باشگاه در ابتدا تمایل به فروش او داشتند (به‌خاظر دستمزد بالا و کارایی اندک)؛ اما در‌نهایت تسلیم خواسته او شدند.

 

بیل گفته می‌شد پس از یورو بازنشسته خواهد شد؛ ولی با رد این شایعات قصد دارد در آخرین فصل حضورش در رئال، خاطره‌ای خوش از خود به‌جای بگذارد، ستاره‌ای که رد پای او در هر ۴ قهرمانی چمپیونزلیگ اخیر رئال دیده می‌شود. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در مراسم معارفه خود و درباره بازگشت بیل گفته بود که به هیچ بازیکنی تضمین نمی‌دهد و هر کسی باید در زمین خودش را اثبات کند. لازم به ذکر است که بیل بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ با کارلتو بهترین روزهایش در رئال را پشت‌سر گذاشت.


آاس: رئال‌مادرید امیدوار به ماندن واران

۴ ملی‌پوش به تمرینات رئال‌مادرید برگشته‌اند که یکی از آن‌ها رافائل واران است. این بازیکن مذاکراتی جدی برای انتقال به منچستریونایتد داشته است که شیاطین سرخ به او قراردادی پنج‌ساله با دستمزد سالانه ۱۲ میلیون یورو را پیشنهاد داده‌اند. هم‌اکنون به گفته آاس، رئال‌مادرید امیدوار است که بازگشت واران به تمرینات باعث شود که بتواند با صحبت با آنچلوتی نظر خود را تغییر دهد.

 

در‌حقیقت رئال نمی‌خواهد که پس از راموس یک مدافع دیگر هم از دست برود و به‌همین‌خاطر است که رئال برای حفظ مدافع فرانسوی همه تلاش خود را انجام می‌دهد. فعلا رئال و یونایتد از توافق خیلی دور هستند. رئال برای فروش واران ۷۰‌میلیون یورو طلب کرده، در‌حالی‌که یونایتد ۴۰‌میلیون یورو نقد به علاوه ۵ میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد، پیشنهاد داده است. فعلا اختلافات ۲ تیم زیاد است.


شروع در مرز صفر

تجربه فصل اخیر گرت‌بیل در تاتنهام برایش مثبت نبود و بازیکن ولزی ترجیح می‌دهد که در سال پایانی قرارداد میلیونی خود در رئال‌مادرید بماند. اگر بازی کند، خوب است و اگر نکند هم همین‌طور. احتمال فروختنش و درآمدزایی از بازیکن ولزی یک مسئله دور‌از‌ذهن به نظر می‌رسید؛ اما حالا حتی درباره قرض‌دادنش و خلاص‌شدن از بخشی از دستمزدش هم همین‌طور است. در این داستان غم‌انگیز، رئال امیدوار است که آنچلوتی چیزی از بیل بیرون بکشد، البته لالیگا و فدراسیون باید اجازه بدهند که بریتانیایی‌هایی که قبل از ماجرای برگزیت قرارداد امضا کردند، تا پایان قراردادشان اروپایی محسوب شوند.

 

بدین‌ترتیب بازیکن ولزی وارد سیستم چرخشی در خط حمله می‌شود و سعی می‌کند که حتی‌المقدور به تیم در فاز گل‌زنی کمک کند. تردیدی نیست که او دیگر یک فوق‌ستاره نیست؛ ولی می‌تواند کمک در به‌ثمر‌رساندن ده‌ها گل را در طول فصل برای تیمش تضمین کند. در اولین دوره حضور کارلتو در مادرید، وکیل این بازیکن ولزی تلاش کرد تا به فلورنتینو پرز القا کند که باید از این مهاجم در پست مهاجم نوک استفاده شود. بعید است که حالا دوباره چنین توقعات دور‌از‌ذهنی درباره او وجود داشته باشد؛ به‌ویژه که این بازیکن از همه‌چیز به‌خاطر حضور در جمع کهکشانی‌ها گذشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->